30.4.09

Silencio contra ruído

Reflexións: Un minuto de silencio
  • Foi un momento no que todo o mundo calou e nunca eu oíra tanto silencio nesta clase è noutra clase tampouco. Karima
    Case sempre na nosa clase case sempre moito ruído, sillas, lapis que se caen. Hoxe quedamos un minuto en silencio. Eu sentín como se todo fora algo distinto.¡Foi alucinante! Lara
  • Eu sentín tódolos ruídos das outras clases , e sentín a brisa do aire fora , e tamén os coches de fóra. Jenny
  • Hoxe en clase nos hemos calado un minuto e escoitaba a radio de francés, a os coches, ao vento e aos nenos xogando ao fútbol. Miguel.
  • Hoy un minuto de silencio, todos callamos y escuchamos los ruídos de otras clases, pero fue muy especial. Ikhlasse
  • Foi un momento moi especial, pero aínda que estivemos en silencio, oíanse uns ruídos moi desagradables como os pés ou chisqueos de mans, que poderían saír dos meus compañeiros. Nalgunhas ocasións tés que te quedar en silencio para escotar todos os ruídos da natureza. Ana
  • Día contra o ruído: a sensación que tiven foi moi silenciosa, aínda que con algo de ruído, pareceume ben e moi agradábel. Óscar
  • A sensación que eu tiven, foi moi silenciosa e nunca me sorprendín tanto porque non estivemos un minuto en silencio. Emilio
  • Hoxe tivemos un minuto de silencio foi moi especial para todos. Antonella
  • Por primeira vez na nosa clase estivemos un minuto de silencio, para min foi moi especial, sentín algo que nunca oíra antes, oíanse o vento e os coches circulando pola carreteira. Isabel
  • Hoxe quedamos en silencio un minuto, nunca oín o día este, pero oín o ruído das demais clases e reflexionei para non facer tanto ruído. Rodrigo
  • Hoxe celébrase o Día contra o ruído, e na miña clase gardamos un minuto de silencio, non se escoltaba nada, salvo os coches e os nenos xogando no patio, a sensación que tiven foi moi agradábel, paseino moi ben. Daniel
  • O día 29 de abril, é o día contra o ruído, e todos os nenos e nenas de 5º C estivemos un minuto calados. A miña sensación foi como se non houbese ninguén dentro da clase, foi moi agradábel porque nunca estivemos calados. Noemi
  • A miña sensación cando estiven un minuto eme silencio, foi que escoitase moito ruído e ademais moi forte e tamén escotar cando me movo, e ata unha folla tamén fai moito ruído. Yasmina
  • Na miña clase fixemos un minuto de silencio, e a miña sensación foi estar calados sema ruído, escoitei os coches o vento, e ía por fora e os ruídos de outras clases. Foi moi raro porque somos moi charlatáns, sentinme moi ben. Fani