13.9.06

Os novos redactores


O Lagarto atopou xa moitos amigos no


C.E.I.P. Ramón Otero Pedrayo


Como estades?
Somos os novos
amigos de O Lagarto, comezamos
quinto curso ímonos presentar:


Chámome Beatriz, teño 10 anos, cumplo anos o 10 de febreiro, e vivo en Vilaño.
A miña asignatura favorita é Educación Fí­sica.
Teño tres cans: Princesa, Rex e outro que aínda non ten nome, e dous gatos, Milka e outro máis pequeno.
O que máis me gusta é xogar no columpio da casa e na bicicleta cos meus primos Adrián, Juan e José Antonio.


Hola, me llamo Danie, vivo en Lemaio, nacín en 1995. Eu de grande quero ser camioneiro. As miñas afeccións son as motos.
A asignatura que máis me gusta é matemáticas.


Me llamo Daniel , tengo 10 años nací en Suiza el 11.01.1996.
La asignatura que más me gusta es mate y educación Física, la peor lengua gallega. Mi mejor amiga es Ana y amigo Adrián.


Chámome Brais , e teño un irmán. De maior quero ser futbolista, gústame a Educación Fí­sica, o que menos me gusta é o Coñecemento do medio, se de maior tivese que estudiar algo querería estudiar inglés.
A miña afección é o fútbol e a Fórmula Uno.


Hola, me llamo Melanie, tengo 10 años, y el 2 de febrero cumpliré 11. De mayor quiero ser cirujana, la asignatura que más me gusta es Coñecemento do Medio y Plástica. Espero que en este curso la profe sea buena y también quiero aprobar, con un poco de suerte, mi sueño se cumplirá.
Tengo una hermana que se llama Yaira, mi mamá se llama Mª Esther, mi padre Manuel y mi abuelo Ramón.
Y, tengo cuatro animales: Chasky, Nica, Nuska y Perla, los quiero mucho a todos


Me llamo Ana, tengo 10 años y nací­ en Coruña. Las asignaturas que más me gustan son: matemticas, lengua, plástica, inglés y gimnasia.
Mis mejores amigos son Alison y Daniel C. y Sonia.
De mayor quiero ser profesora.
Mi hermano se llama Juan.
Me gusta jugar al brilé.


Hola me llamo Sofía, tengo 10 años, nací­ el 2 de febrero.
De mayor quiero ser vetrinaria.
Lo que más me gusta del cole son los compañeros.
Me gusta mucho el cole porque es muy espacioso y bonito. Espero aprobar este curso.
Mis asignaturas favorias son. Medio, educación física y plástica.


Chámome Pili, teño 10 anos vivo na Laracha.
De maior quero ser veterinaria, gústame moito patinar e ir á piscina, non me gusta nada coñecemento.
A clase que máis me gusta é educación física e plástica.


Me llamo Jéssica, tengo 11, los he cumplido el 25 de agosto. La asignatura que más me gusta es gimnasia y no me gustan las matemáticas.
Son Marcos, teño 9 anos, teño un irmán que se chama Alberto.
Gústame andar en bici, xogar un pouquiño coa consola, porque non me deixan moito, e ao badminton . A miña asignatura favorita e ximnasia, ver a tele e xogar ao fútbol.



Son Cristian, teño 9 anos, a miña asignatura favorita é educación física, de mayor quiero ser garda civil, anque antes me gustarí­a pasar polo exército.


Me llama Adrián, soy de Laracha tengo una hermana que se llama Laura. Me gusta el deporte. Tengo 10 años y me gusta dibujar y leer.
Toco dos instrumentos la flauta y la guitarra. De mayor quiero ser arquitecto.


-Me llamo Alison

-Tengo 10 años
-Nací­ el 27 de febrero
-Vine de Suiza
-y ahora vivo en Laracha
-de mayor quiero ser veterinaria
-Mi asignatura favorita es educación fí­sica.
Chámome Fani, a asignatura que máis me gusta é a plástica. Vivo en Lendo, teño un irmán que se chama Victor. De grande quero ser veterinaria.